domingo, 12 de diciembre de 2010

Microdisney - "Everybody is Fantastic" (1984)





Una altra perla de l'any en què vaig néixer, que sospito va ser un dels millors. Aquest és un grup irlandès (de Cork) dels 80 i no són massa coneguts. "Everybody is Fantastic" és el seu primer disc, el menys comercial diuen, i em recorda una mica a moltes coses de la època (The Go Betweens, Prefab Sprout, Orange Juice...). Tranquilet, molt elegant i, sobretot, pop.

Salut!


L'he penjat jo mateixa al mediafire, però també el podeu trobar a altres blogs.


3 comentarios:

Miguel Rojas dijo...

Discazo Elsa

Toni Mascaró dijo...

Jo vaig estar més enganxat a aquest

http://www.cluas.com/indie-music/Blogs/Key_Notes/tabid/93/EntryId/870/Top-10-Irish-Albums-The-Clock-Comes-Down-The-Stairs.aspx

Un petó!

Elsa dijo...

Gràcies Faulkner... l'escoltare també....

Miguelito, estás ahí!