viernes, 5 de septiembre de 2008

Prefab Sprout



Un amic meu escoltava Life full of Surprises al meu cotxe i em va demanar que la tornés a posar un cop i un altre. Llavors, li vaig dir que li faria una recopilació de Prefab Sprout. No només perque pensava que li podrian agradar moltes altres cançons del grup sino també perquè féia temps que pensava que em molaria fer un cd amb els hits més besties tots seguits.
Algunes han quedat fora, del swoon no m'encaixava cap despres d'intentare posar "Cruel", "Don't sing", i "Cue fanfare" i al final les he descartat.
"A prisoner of the past", de l'ultim disc ha estat un descubriment per mi. no la coneixia i crec que queda be per acabar. jeje.
Aviam que us pareix :)

1 All boys believe anything
2 Bonny
3 Looking for Atlantis
4 The king of Rock'n'roll
5 Moving the river
6 Life of surprises
7 When love breaks down
8 Tiffanys
9 Faron young
10 Appetite
11 Jordan - The comeback
12 Jesse James symphony
13 Jesse James bolero
14 Cars and Girls
15 Carnival 2000
16 Goodbye Lucille #1
17 Wild Horses
18 All the world loves lovers
19 A prisoner of the past

Es tractara de un cop descomprimit le junteu en una carpeta.
Part1
http://www.zshare.net/download/18184173d3cbe93e/
Part 2
http://www.zshare.net/download/1818723728142932/

1 comentario:

Lenny Leonard dijo...

El mejor grupo del planeta Tierra.