martes, 7 de octubre de 2008

Vicky Ryan & Lord Diamond, Hot Syndicate, The Undivided Roots Band

Per Setmana Santa, vaig a anar a Londres amb la Sarita, i un amic seu ens va portar a una botiga que estaba molt bé, hi havia una seccio a 2 lliures el vinil amb molts discs de Reggae i variants.
Em vaig comprar aquests 3 dels quals no en coneixia res, però quan els vaig posar vaig dir "pa la saca!"
No ho he passat a mp3 fins ara perque em donava un pal increíble.

Vicky Ryan & Lord Diamond - Take Me Back (1980)
El botiguer em va dir que era una Soca, que es un gènere, similar al Calypso, originat a Trinidad i Tobago.




Descarregar
A. Take Me Back
B. Take Me Back Instrumental



Hot Syndicate - Take Me Back (1984)
És una versió de la mateixa cançó.



Descarregar
A. Take Me Back
B. Take Me Back Instrumental



The Undivided Roots Band - Duke Of Earl / Ragga Muffin' Nite (1987)






Descarregar
A1. Duke Of Earl
A2. Duke Of Earl Instrumental
B1. Ragga Muffin' Nite
B2. Ragga Muffin' Nite

No hay comentarios: